
بروزرسانی: 04 تیر 1404
چگونه عوامل هوش مصنوعی می توانند سفر مشتری را در خرده فروشی افزایش دهند

عوامل هوش مصنوعی - که می توانند سفر منحصر به فرد هر کاربر را درک، اطلاع رسانی و پشتیبانی کنند، خرید آنلاین و بازاریابی دیجیتال را کارآمدتر و شخصی تر کنند. علاوه بر این، این سیستم های هوشمند آماده هستند تا تعاملات بازاریابی را به داده های تحقیقاتی ارزشمند مشتری تبدیل کنند.
در این قسمت از پادکست هوش مصنوعی انویدیا، جان هلر، مدیر عامل و بنیانگذار Farrshand، به این موضوع می پردازد که چگونه نمایندگان برند این شرکت در حال تغییر در روابط بین مصرف کنندگان، بازاریابان و ناشران هستند. با استفاده از دانش خود یک شرکت، نمایندگان برند زنده به عنوان راهنماهای مبتنی بر هوش مصنوعی عمل می کنند که مشتریان را در وب سایت یک برند و فراتر از آن برانگیخته می کنند - در هر مرحله از سفر مشتری، از یافتن راه حل تا خرید، کمک می کنند.
هلر با تکیه بر دهه ها تجربه صنعت، از جمله نقش های رهبری در شرکت های تبلیغاتی DoubleClick و Freewheel، دیدگاه فرشند از خودانگیختگی را به عنوان یک رسانه جدید و نه یک فناوری توضیح می دهد.
عوامل هوش مصنوعی به شرکت ها در صنایع خرده فروشی و کالاهای بسته بندی مصرفی (CPG) این امکان را می دهند تا ضمن بهبود خدمات مشتری، کارایی و بهره وری داخلی را افزایش دهند.
دو مورد از بهترین موارد استفاده برای مردان مولد در خرده فروشی عبارتند از: بازاریابی و تبلیغات شخصی و دستیاران یا مشترکین خرید دیجیتال. در دومین گزارش سالانه خرده فروشی و بررسی CPG NVIDIA درباره ادغام سریع هوش مصنوعی در بین مشاغل بیشتر بدانید.
مهر زمانی
2:10 - چگونه مدل های زبان بزرگ رویکرد جدیدی را در بازاریابی دیجیتال نشان دادند.
12:46 - چگونه نمایندگان برند زنده می توانند از قابلیت های هوش مصنوعی مختلف خارج از چت سنتی استفاده کنند.
16:33 - چگونه عوامل مستقیم برند با حفظ زمینه در نقاط تماس، یک سفر مشتری مرتبط ایجاد می کنند.
23:57 - چالش های فنی در ایجاد نمایندگی ها با حفظ یکپارچگی برند.
30:10 - چگونه هوش مصنوعی می تواند بینش بی سابقه ای را در مورد نیازها و ترجیحات مصرف کننده ایجاد کند.
شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...
کانجون کیو، مدیر عامل Imbue در مورد تبدیل عوامل هوش مصنوعی به همکاران شخصی
Imbue از طریق سیستم های هوش مصنوعی مشترک که در کنار کاربران کار می کنند، نرم افزاری مبتنی بر هوش می سازد. مدیر عامل شرکت Kanjun Qiu در مورد رویکرد شرکتش در مورد عوامل هوش مصنوعی بحث می کند و انقلاب کامپیوترهای شخصی در اواخر دهه 1970 و 1980 را با تحول عامل هوش مصنوعی امروزی مقایسه می کند.
لوئیس اسمیتینگهام از Media.Monk در مورد تقویت بازاریابی رسانه ای با هوش مصنوعی
پلت فرم کرم Media.Monks با بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی بازاریابی و تولید محتوا را تضعیف می کند. از لوئیس اسمیتینگهام، معاون ارشد نوآوری و عملیات ویژه در Media.Monks بشنوید، زیرا او به پتانسیل هوش مصنوعی در سرگرمی و تبلیغات می پردازد.
Baris Gultekin از Snowflake در مورد باز کردن ارزش داده ها با مدل های زبان بزرگ
Snowflake از هوش مصنوعی برای کمک به سازمان ها برای تبدیل داده ها به بینش و برنامه استفاده می کند. باریس گولتکین، رئیس هوش مصنوعی در Snowflake، توضیح می دهد که چگونه پلتفرم Data Cloud این شرکت، ذخیره سازی داده ها را از محاسبات جدا می کند و سازمان ها را در سراسر جهان قادر می سازد از طریق فناوری ابری به هم متصل شوند و بر روی یک پلت فرم یکپارچه کار کنند.
در پادکست هوش مصنوعی مشترک شوید
پادکست های هوش مصنوعی را از طریق Amazon Music، Apple Podcasts، Google Podcasts، Google Play، Castbox، Doggcatcher، Outbalst، PlayerFM، Pocket Casts، Podbay، Podbean، Podcruncher، Podkicker، SoundCloud، Spotify، Schitcher و Tunein دریافت کنید.
منبع: https://blogs.nvidia.com/blog/how-ai-transforms-customer-journeys-retail/